poniedziałek, 29 lipca 2013

Granny Squares Nr 1

Od czasu, kiedy wpadłam całkowicie w robótki i zachwyciłam sie ilością rzeczy, które można sobie stworzyć, zauroczyły mnie szydełkowe "babcine kwadraciki" lub ich modyfikacje, tzw. Granny Squares.

I tak też oto pod wpływem bloga Kotbury i najnowszego numeru niemieckiego czasopisma "Simply Haekeln" postanowiłam sama spróbować swoich sił :)

Do stworzenia letniego topu wykorzystyje bawełnę 100% i szydełko 3.
Najpierw powstało 35 kwadracików


Później zszywanie części górnej, które zżera dużo czasu-może tylko w moim przypadku? Najpierw tył:



Potem przednia część:

Dół topu będzie wykonywany dookoła tylko z białej włóczki. Efekt mam nadzieję pokazać jeszcze w tym tygodniu :) A w przerwach szydełkowania powstaje jeszcze takie coś:


Z przecudnej włóczki Valentina (alpaka+wełna) ulubionej firmy BREMONT, o których jeszcze wiele Wam w następnych postach opowiem :)

To do następnego
Gosia

1 komentarz: